You are here

„Ford Fiesta“: keturiasdešimt sėkmės metų

  • Ford Fiesta Ghia Tuareg Concept
    Ford Fiesta Ghia Tuareg Concept
  • Ford Fiesta 1976-1983
    Ford Fiesta 1976-1983
  • Ford Fiesta 1976-1983
    Ford Fiesta 1976-1983
  • Ford Fiesta 1976-1983
    Ford Fiesta 1976-1983
  • Ford Fiesta 1976-1983
    Ford Fiesta 1976-1983
  • Ford Fiesta 1983-1989
    Ford Fiesta 1983-1989
  • Ford Fiesta 1983-1989
    Ford Fiesta 1983-1989
  • Ford Fiesta 1989-1995
    Ford Fiesta 1989-1995
  • FOrd Fiesta Bobcat Concept 1974
    FOrd Fiesta Bobcat Concept 1974
  • Ford Fiesta
    Ford Fiesta

Nuo to momento, kuomet 1976-aisiais nuo konvejerio nuriedėjo pirmoji „Fiesta“, šio modelio automobiliai rado pastogę daugiau nei 17 milijonų namų ūkių visame pasaulyje. Kompaktiška, saugi ir ekonomiška „Fiesta“ žaibiškai išpopuliarėjo atsigaunančios ekonomikos sąlygomis po 1970-ųjų metų pasaulinės naftos krizės.

Jei automobiliui tinka apibūdinimas „guvus“, tai „Fiesta“ būtent toks. Sportiškos išvaizdos šeimos automobilio gyvenimas buvo spalvingas ir įdomus: „Fiesta“ tarnavo britų policininkams, jį mėgo kino žvaigždės Jeremy Ironsas, Rogeris Moore‘as, Danny Dyer. Moterys turėjo galimybę varžytis „Ford Fiesta“ moterų ralyje. Vokietijoje, Kelne, ten kur ir buvo pagamintas pirmasis „Fiesta“, stovi sparnuotas aukso spalvos paminklas, skirtas šiam modeliui.

„Ford“ kompanijai sutinkant britų numylėto automobilio keturiasdešimtmetį, džiugina jo populiarumas – modelis yra geriausiai parduodamas automobilis Europoje per paskutinius ketverius metus. Šių dienų pirkėjui „Ford Fiesta“ yra lygiai toks pat madingas bei inovatyvus, koks buvo prieš keturiasdešimt metų, pirmą kartą jo padangoms palietus kelio asfaltą.

2016-aisiais metais „Fiesta“ lieka ištikima originalaus automobilio dvasiai, siūlo dinamišką eksterjero dizainą, rafinuotą interjerą bei pažangiausias technologijas, tokias kaip balsu valdoma komunikacijos sistema „SYNC“ bei susidūrimo prevencijos sistema „City Stop“. Ir ji tebėra tokia pat guvi kaip jos pirmtakai.

Ford Fiesta 1976-1983

„Fiesta" šiandien galima įsigyti su 3 ar 5 durų kėbulu. Jame, pirkėjo pageidavimu, gali būti montuojamas vienas iš plataus „Ford“ jėgainių asortimento šiuolaikinių, efektyvių bei ekonomiškų variklių, įskaitant ir daug apdovanojimų pelniusį 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost". „Fiesta“ modelių linija yra papildyta nauju ir kol kas galingiausiu modeliu „Fiesta ST200“. Pastaroji versija gali pasiekti 230 km/h greitį. Pirmosios kartos „Fiesta“ galėjo važiuoti maksimaliu 140 km/h greičiu.

Karelas Willaertas prieš 40 metų dirbo inžinieriumi testuotoju Belgijos kompanijoje „Lommel Proving Ground“. Jo komanda išbandė prototipą pažymėtą „1 Fiesta“. Tuomet automobilio galimybės buvo išbandytos distancijoje, kurios ilgis kaip dukart iki Mėnulio ir atgal. 24 valandas per parą, važiuojant įvairiais kelio paviršiais, dieną ir naktį buvo bandoma važiuoklė, stabilumas, saugumas. Po 40 metų Karelas dar kartą atliko pirmojo „Fiesta“ važiavimo bandymą.

Pirmosios „Ford Fiesta“ bandymą prieš 40 metų ir dabar galite pažiūrėti čia:

Kategorijos: 
Automobiliai: