You are here

Mazda 626 MPS V6 Twin-Turbo: Tokio dabar norėtų daugelis

  • Mazda 626 MPS
    Mazda 626 MPS
  • Mazda 626 MPS
    Mazda 626 MPS

„Mazda 626“ su twin-turbo V6 varikliu? Tikrai taip – buvo tokių užuomazgų ir šis automobilis turėjo tapti karštųjų sedanų „Subaru Impreza“ bei „Mitsubishi Lancer Evo“ konkurentu.

„Mazda“ turėjo norą būti šalia šių dviejų ralio ikonų.

Taigi 2000 metų Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas „Mazda 626 MPS” konceptas, kuris pagal sklandančius gandus tebuvo pagamintas vos vienas, o jo tolimesnė istorija – nežinoma. MPS trumpinys reiškė „Mazda Performance Series“.

Mazda 626 MPS

„Mazda 626 MPS” po variklio dangčiu turėjo 2.5 litro V6 twin-turbo variklį (KL-ZE), kuris generavo 280 AG, o sukimo momentas siekė 392 Nm. Žinoma, tikima, kad variklio galia buvo šiek tiek didesnė. Teigiama, kad ji siekė 300 AG, tačiau pagal tuo metu galiojusius Japonijos įstatymus, automobiliai oficialiai negalėjo būti galingesni nei 280 AG.

Visa tai buvo perduodama į visus keturis nuolat varomus ratus per penkių laipsnių mechaninę greičių dėžę. Gamintojas teigė, kad pagreitis iki 100 km/h buvo 5 sekundės, o maksimalus greitis siekė 240 km/h.

Automobiis svėrė 1380 kg ir buvo sunkesnis už „Impreza“ bei „Lancer Evo“, kurių varikliai turėjo dviem cilindrais mažiau.

Automobilis buvo platesnis, taip pat buvo apautas ir platesnėmis padangomis (235/40) ant 18 colių skersmens ratlankių, turėjo reguliuojamo aukščio važiuoklę. Sustoti automobiliui padėjo 345 mm skersmens stabdžių diskai priekyje ir 315 mm skersmens – gale. Priekinės stabdžių apkabos turėjo šešis cilindriukus, o galinės – keturis.

Gaila, bet automobilis taip ir liko tik konceptu, nepasiekęs masinės gamybos konvejerio. Dabar tokį turėti tikrai būtų norėjęs ne vienas.

Mazda 626 MPS

Kategorijos: 
Automobiliai: