You are here

Toyota Camry: Jis sugrįžo į Europą! Bet tik hibridas

  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Gamintojo nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Gamintojo nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Gamintojo nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Gamintojo nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Gamintojo nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Gamintojo nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Gamintojo nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Gamintojo nuotrauka
  • Toyota Camry Hybrid/Gamintojo nuotrauka
    Toyota Camry Hybrid/Gamintojo nuotrauka

2004 metais „Toyota Camry“ prekyba Europoje buvo nutraukta. Tačiau po 15 metų pertraukos, 2019-aisiais, „Camry“ grįžo į Europą. Susidomėjimas hibridais ir vis auganti jų paklausa nutiesė kelią modelio sugrįžimui į šią pasaulio dalį.

Perkamiausias pasaulyje

Europoje automobilis bus siūlomas tik kaip hibridas. Jis „Senajame žemyne“ padidins „Toyota“ parduodamų hibridų skaičių iki aštuonių modelių.

Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Camry“ į Europą grįžo kaip tik tuomet, kai buvo nutraukta „Avensis“ modelio gamyba. Žinoma, tikėtina, kad potencialus „Avensis“ pirkėjas nepuls iškart rinktis „Camry“, ir tikriausiai bus labiau suinteresuotas įsigyti „Toyota RAV4“ ar kito gamintojo automobilį. Bent jau tai tinka Lietuvoje susiformavusiems pirkėjų įpročiams, linkstantiems link SUV tipo automobilių.

1982 metais pradėtas gaminti „Camry“ yra parduodamas daugiau nei 100 pasaulio šalių ir nuo savo gyvavimo pradžios buvo parduotas net 19 milijonų vienetų tiražu. Per metus parduodama daugiau nei 700 000 vienetų „Camry“ ir tai yra geriausiai perkamas D/E segmento sedanas pasaulyje, todėl tikėtina, kad ir hibridams neabejingoje Europoje, kuri pamažu ima kreiviau žiūrėti į dyzelinius automobilius, jis taip pat generuos gerus pardavimus. Žinoma, visų pirma „Camry“ turės prisijaukinti pirkėjus, kurie atras jo stipriąsias savybes. Gamintojas Europoje per mėnesį planuoja parduoti apie 1000 vienetų „Camry“ hibridų.

Hibridas

Nuo nulio sukurtas „Camry Hybrid“ turi 2,5 litro benzininį variklį, sujungtą su elektros motoru. Sistema bendrai generuoja 218 AG ir, gamintojo teigimu, leidžia 100 km atstumą įveikti vos su 4,3 litro degalų (WLTP ciklo paskaičiavimai: 5,3 l/100 km). Galia į ratus perduodama per e-CVT transmisiją, kuri ramiai važiuojant tampa nejuntama.

Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Šie teiginiai gana gerai atitinka realybę. Automobilio testo metu Kroatijoje normaliu tempu važiuojant paprastais, vingiuotais keliais, besidriekiančias per įvairius miestelius, pavyko pasiekti 4,9 l/100 km sąnaudas. Visuomet buvo naudojamas „Sport“ režimas, tačiau be reikalo nebuvo piktnaudžiaujama gazo pedalu. Elgiantis su juo agresyviau, degalų sąnaudos kardinaliai nesikeičia, automobilis išlieka ekonomiškas. Greitkelyje, kur maksimalus leistinas greitis yra 130 km/h, hibridas šimtui kilometrų kelio naudojo 7,3 litro benzino.

Nuo 0 iki 100 km/h greitį „Camry“ pasiekia per 8,3 sek., o maksimalus jo greitis yra 180 km/h. Taip, tai nėra itin greitas automobilis, tačiau tokia greičio politika kaip Vokietijos greitkeliuose – kitur negalioja, taigi 180 km/h yra daugiau nei pakankamai.

Gazuojant nuo nulio, automobilis gana elastingai greitėja, variklis nesijaučia prievartaujamas – neskleidžia to verkiančio garso, kuris buvo būdingas senesniems „Toyota“ hibridams.

Keturiuose taškuose tvirtinamo variklio sistema leido ne tik sumažinti vibraciją, bet ir pagerinti automobilio standumą ir vairavimo stabilumą.

„Camry“ vairuoti malonu, automobilis yra komfortiškas, „plaukia keliu“, važiuoklė dirba tvarkingai, o važiavimo pojūtis artimas prabangesniojo „Lexus ES“ hibrido vairavimui. Žinoma, važinėjimas itin lygiais Pietų Kroatijos keliais kažkiek skiriasi nuo situacijos Lietuvoje, kur pakabai tikrai atsirastų daugiau darbo ir jos elgesys galbūt būtų kitoks.

Maksimalus automobilio komfortas juntamas tuomet, kai su juo judama mieste. „Camry“ yra itin tylus ir su juo tiesiog norisi plaukti ir mėgautis ramybe. Ne veltui jo išorės dizaino filosofija siejama su katamaranu puikiai tinka ir važiavimo savybėms apibūdinti – „Camry“ plaukia keliu.

Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Eksterjeras

Naujoji GA-K platforma dizaineriams suteikė daug laisvės ir jie sukūrė stilingą, elegantišką bei dinamiškai atrodantį automobilio kėbulą. Platus automobilis su žema stogo linija atrodo puikiai – jį labai lengva pastebėti gatvėje ir akimirkai stabtelėti. Įspūdis sukuriamas akimirksniu.

Priekinė „Camry“ dalis atitinka naują dizaino filosofiją - „Catamaran Under Priority“ (Katamaranas pagal prioritetą).

Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Erdviausias klasėje

Aštuntos kartos „Camry“ yra sukurtas ant naujos platformos, kurią taip pat turi „RAV4“ ir „Lexus ES“. Sedanas yra 4885 mm ilgio, jo plotis – 1840 mm, aukštis – 1445 mm, o ratų bazė sudaro 2825 mm. Bagažo skyriuje telpa 524 litrai krovinių.

Automobilyje erdvu tiek priekyje, tiek gale. Nenuostabu, kad „Camry“ savo segmente, turi daugiausiai erdvės galinėje dalyje – net 980 mm. Gamintojas pasirūpino, kad puikiai jaustųsi visi esantys automobiliai ir sukūrė dvi zonas: priekyje ir gale.

Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Sėdintiems galinėje dalyje, porankyje, įtaisytas valdymo pultas, leidžiantis reguliuoti temperatūrą, garsą, reguliuoti galinių sėdynių atlošą, kuris šiek tiek atsilenkia ir leidžia dar patogiau jaustis kelionėje.

Priekiniame skyde esanti centrinė konsolė kiek priemena „Lexus“ modelių stilių, atrodo patraukliai ir yra ergonomiška. Čia įtaisytas 8 colių skersmens ekranas. Vairuojo vieta patogi ir jokių klausimų nekelia. Interjere naudojamos medžiagos kokybiškos, tačiau mažiau matomose ir sunkiau pasiekiamose vietose galima rasti prastesnės kokybės medžiagų.

„Camry“ galima pagirti dar ir už galimybę daug reguliuoti vairą, ko neretai trūksta „Toyota“ modeliuose.

Konkurentai ir kaina

Automobilio pristatymo metu, Kroatijoje, gamintojas pagrindiniais „Toyota Camry“ konkurentais įvardijo tris modelius: „Škoda Superb“, Opel Insignia“ bei „VW Passat“. Prie šios trijulės dar būtų galima priskirti ir „Ford Mondeo“ ar „Renault Talisman“.

Lietuvoje „Camry“ kaina prasideda nuo 31 200 eurų. Iš viso yra siūlomi penki komplektacijos lygiai, iš kurių pats pigiausias - „Luxury“, turintis beveik visas (išskyrus aklosios zonos stebėjimo ir iš galo judančio eismo įspėjimo sistemas) aktyvias ir pasyvias saugumo sistemas.

Toyota Camry Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: