You are here

Kaip atsinaujino vienuoliktos kartos „Toyota Corolla“?

  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Praėjo jau net 50 metų nuo to laiko, kuomet pasaulį išvydo pirmasis „Toyota Corolla“ modelis. Automobilis su šiuo pavadinimu vis dar tebegaminamas ir iki šiol. Puikų vardą užsitarnavęs „Corolla“ tikrai dar nežada išeiti į pensiją. Automobilis yra puikiai vertinamas ir gerai perkamas visame pasaulyje.

Pirmą kartą „Corolla“ buvo pristatytas 1966 metais, o 1974 metais tapo geriausiai parduodamu automobiliu pasaulyje. 2013 metų liepos mėnesį iš viso buvo parduota net 40 milijonų „Corolla“ modelių.

11 karta. Facelift.

2016 metais pasaulį išvydo jau net vienuoliktos kartos atnaujintas „Toyota Corolla“ sedanas, kurį ir panagrinėsime.

Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Visų pirma į akis krenta atnaujinto modelio išorė, kuri tapo elegantiškesnė ir suteikia daugiau prestižo. Vaizdas akiai – mielas. Į priekinę automobilio dalį galima žiūrėti ir žiūrėti vis galvojant, kokią emociją ji slepia. Paslaptingai primerktos akys ir plati šypsena aplink automobilį kuria labai teigiamą aurą. Iki visiško tobulumo išvaizdą galėtų pagerinti šiek tiek didesnio skersmens ratlankiai. Nors 17 colių ratlankiai yra ir ne maži, tačiau tarp jų ir sparnų arkų norėtųsi kiek mažesnio tarpo.

„Toyota“ atnaujinus „Corolla“ išorę prie variklių ir transmisijos papildomai rankų nepridėjo. Sedanui siūlomos tos pačios jėgainės ir pavarų dėžės, kaip ir pre-facelift modeliui.

Tai gerai žinomi 1,33 ir 1,6 litro benzininiai ir 1,4 litro dyzelinis variklis.

Saugumas - svarbiausias

O kas dar naujo atnaujintame „Corolla“? Itin populiarus modelis visame pasaulyje buvo aprūpintas „Toyota Safety Sense“ paketu, kuris prie itin didelės standartinės saugumo įrangos dar prideda ir keletą labai reikalingų sistemų.

Viena iš jų „Pre-Collision“ - priešavarinės saugos sistema, kuri nustačiusi susidūrimo riziką, praneša apie tai vairuotojui, o kritiniu atveju pati pradeda stabdyti automobilį. Į paketą taip pat įeina automatinė tolimųjų šviesų sistema, kuri automatiškai įjungia/išjungia tolimąsias šviesas.

Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Corolla“ išmoko atpažinti ir kelio ženklus, be to, ji įspėja vairuotoją, jeigu šis neparodęs posūkio signalo ima keisti judėjimo trajektoriją eismo juostoje, kirsdamas jos liniją.

Multimedijos sistema

Atnaujintas „Toyota Corolla“ dar gavo ir naują multimedijos sistemą, kurią jau buvo galima sutikti ir kituose „Toyota“ modeliuose. Smagu, kad „Corolla'oje“ ši „Toyota Touch 2“ sistema veikia greičiau ir į komandas reaguoja žaibiškiau, nei „Avensis“ ar „Auris“ modeliuose, kur palietus norimą komandą ekrane pirštu, juntamas šioks toks uždelsimas.

Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Vienintelis nepatikęs šios multimedijos dalykas, tai yra tas momentas, kai maigant įvairius šilumos nustatymus mygtukais, per visą ekraną pasirodo ta pati informaciją, kuri ir taip yra matoma klimato kontrolės displėjuje.

Viso to itin vaizdžiai būtų galima nerodyti, o papildomą klimato kontrolės informaciją ir pakeitimus pateikti tik apatinėje arba viršutinėje ekrano eilutėje, neiškviečiant šių komandų per visą ekraną. Taip, tai yra vaizdinga ir gražu, bet tai tikrai nebūtina.

Norint padidinti šilumą vienu laipsniu ar pakeisti šilumos pūtimo režimą, užtenka spustelėti mygtuką ir tą informaciją matyti ekrane nėra prasmės. Ši informacija kiekvieną kartą iškviečiama į ekraną maždaug devynioms sekundėms. Dėl to nieko blogo tikrai nėra, bet esant įjungtai navigacijai, tuo metu žemėlapis pradingsta iš ekrano ir svarbiu momentu galima pralėkti kokį nors posūkį.

Kadangi automobilio viduje praktiškai nėra prie ko prikibti, tai tenka kabinėtis prie multimedijos :)

Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Trumpai tariant, viskas su šiuo automobiliu yra gerai – ne veltui „Corolla“ modelis yra vertinamas tiek metų ir šluojamas iš „Toyota“ salonų, kaip tai buvo su bananais, kuomet „Lidl“ atidarė pirmuosius prekybos centrus Lietuvoje. Jeigu šis automobilis būtų blogas, žmonės tikrai jo taip masiškai nepirktų.

Atnaujinto „Corolla“ išvaizda puiki, interjere naudojamos medžiagos geros, vairuotojas automobilyje jaučiasi patogiai, o keleiviams gale - daug vietos.

Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kelyje

Važiuojant su „Corolla“ juntama kieta važiuoklė, galbūt tą pojūtį suformuoja 17 colių ratlankiai ir žemo profilio padangos (215/45). Kelyje vairas atrodo šiek tiek laisvokas, tačiau į vairuotojo komandas jis reaguoja gerai. Be to, jis ypač maloniai sukiojasi parkuojantis, kuomet tenka daug dirbti vairu.

Prie didesnio greičio (120-130 km/h) „Corolla“ salone juntamas triukšmas – norėtųsi kiek geresnės garso izoliacijos. Tiesa, ji yra pagerėjusi, lyginant su jau šiek tiek senstelėjusiu vienuoliktos kartos pirmtaku.

Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Triukšmauja „Corolla“ ir tuomet, kai iki dugno yra nuspaudžiamas akceleratoriaus pedalas. 1,6 litro benzininio variklio 132 „arklių“ žvengimas gana gerai girdimas salone, tačiau tai ne sportui skirtas automobilis, taigi dažnų maksimalaus gazo injekcijų variklis neturėtų dažnai gauti. Važiuojant ramiai – viskas su „Corolla“ gerai.

Kuro sąnaudos

Su „Multidrive S“ CVT transmisija atnaujintas „Corolla“ mieste sunaudojo 9,7 litro degalų šimtui kilometrų kelio, važiavimo metu teko ne mažai laiko praleisti eismo spūstyse, o vidutinis greitis nuvažiavus 51 kilometrą buvo 22 km/h.

Magistralėje važiuojant 130 km/h greičiu 132 „arkliai“ pareikalavo 8,2 l/100 km benzino, o važiuojant paprastais užmiesčio keliais 90 km/h greičiu - kuro sąnaudos sudarė 5,6 l/100 km.

Kaina

Kiek gi kainuoja atnaujintas „Corolla“? Jo kaina prasideda nuo 15 490 eurų. Tai standartinė versija su 1,33 litro benzininiu varikliu. Brangiausiai kainuoja „Luxury“ versija su 1,6 litro benzininiu varikliu ir CVT transmisija – kaina 23 550 eurų.

Taigi gera kaina, kokybė ir per daugybę metų užsitarnautas patikimumas leidžia „Corolla“ būti perkamiausiu automobiliu pasaulyje. Atnaujintas modelis šios sėkmės neturėtų sumažinti, o tik dar labiau padidinti pardavimus.

Toyota Corolla Facelift/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: