You are here

Antros kartos „Subaru XV“: Teigiamų pasikeitimų derinys

  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“
  • Antros kartos „Subaru XV“
    Antros kartos „Subaru XV“

„Subaru“ kurdami antros kartos „XV“ modelį tikriausiai paėmė puikiai veikiančią ir Vokietijos automobilių gamintojų naudojamą schemą, kuomet naujos kartos modelis ne itin skiriasi nuo pirmtako. Kuomet atrodo, jog tai galėtų būti tiesiog atnaujintas modelis, bet iš tikrųjų tai būna nauja karta.

Labai gražus

Naujos kartos „Subaru XV“ nėra identiškas savo pirmtakui ir jų tikrai nesupainiosi pamatęs gatvėje. Nes vis gi, tai kiek kitaip atrodantis automobilis, daug agresyvesnis, modernesnis, patrauklesnis, o be to sukurtas naudojant visiškai naują platformą.

Antros kartos „Subaru XV“

Jo priekis masyvus, šonuose – išraiškingi žibintai. Šoninėje dalyje atsirado naujų kėbulo linijų, o galas tapo raumeningesnis. Čia įkomponuoti dviejų dalių galiniai žibintai, kurie sukuria solidesnio automobilio įvaizdį.

Galinė dalis dabar kiek primena „Levorg“ modelį, o priekis - „Impreza“. Japonams tikrai pavyko - antros kartos „XV“ gavosi labai gražus.

Antros kartos „Subaru XV“

Gal net verta būti atsiimti pradžioje išsakytus žodžius, jog tai tik nauja karta pakrikštytas facelift'as? Vis gi, interjere „XV“ gavo daug naujovių, nebūdingų atnaujintiems modeliams.

Interjero naujovės

Čia atsirado naujas multimedijos ekranas, naujas mažesnis ekranas centrinio skydo viršuje, kuriame rodoma informacija keičiasi, atliekant mygtukų maigymą ant vairo. Ir tai yra patogiau, nei buvo prieš tai, kuomet tekdavo spaudinėti mygtuką, įtaisytą centriniame skyde.

Dar vienas ekranas yra ir prietaisų skydelyje prieš vairuotojo akis. Informacija čia ir minėtame mažame ekrane dubliuojasi, tačiau vienu metu juose galima atvaizduoti skirtingus dalykus ir matyti daugiau įvairios informacijos. Patogu!

Antros kartos „Subaru XV“

Tuo tarpu pagrindiniame multimedijos ekrane vyksta įvairių funkcijų valdymas, nustatymai, radijo valdymas ir pan. Viskas vykdoma lietimo principu, tačiau yra viena bėda, nes labai lengvai galima padaryti taip, kad meniu akimirkai užstrigtų. Užtenka šiek tiek intensyviau pastumdyti slankiklį ir sistema trumpam užlūžta – niekas nevyksta. O kartais net ir netyčia galima susidurti su ta pačia situacija, kiek greičiau spaudinėjant įvairias funkcijas.

Antros kartos „Subaru XV“ viduje jausmas labai malonus, taip pat, kaip ir kituose „Subaru“ modeliuose. Viskas čia pažįstama ir atrodo, sava. Ergonomika puiki, erdvės pojūtis – taip pat.

Automobilis aprūpintas būtiniausiomis saugumo sistemomis, tarp kurių yra ir linijos sekimo sistema su vairo korekcija, aklosios zonos stebėjimo sistema, avarinio stabdymo sistema, automatinės tolimosios šviesos. Taip pat naujovė – posūkio kryptimi pasisukantys priekiniai žibintai.

Rankose malonu laikyti šildomą vairą – prieš tai šios opcijos „XV“ neturėjo. Salone naudojamos medžiagos geros, minkštos, tačiau kiek keistai atrodo prie pavarų svirties esanti odinė apdaila.

Kelyje

Važiuoja automobilis smagiai, valdosi gerai, važiuoklė standi. Nauja platforma jam suteikia dar tiksliau reaguojantį valdymą, o patobulinta važiuoklė duoda daugiau komfortiškumo.

Septynių pakopų variatorius kartais šiek tiek uždelsia ir nemėgsta būti prievartaujamas. Pavyzdžiui, važiuojant 70 km/h greičiu ir spaudžiant akceleratorių iki dugno, iš septintos pavaros jungia į antrą – tai užima šiek tiek laiko, ką vairuotojas ir jaučia. Todėl norint mėgautis vien tik sklandžiu važiavimu, geriausia su akceleratoriumi elgtis elastingai.

Naujos kartos „XV“ dar gavo „X-Mode“ važiavimo režimą, naudingą sudėtingesnėje bekelėje bei padėties posvyrio kampo matuoklį. Automobilio prošvaisa yra 221 mm.

Antros kartos „Subaru XV“

Verta pagirti naują „Subaru XV“ už puikias degalų sąnaudas. Nuolat keturiais ratais varomas automobilis su 2,0 litrų (156 AG ir 196 Nm) benzininiu varikliu mieste naudojo 10,5 l/100 km degalų. Važiuojant magistrale 110 km/h greičiu – degalų sąnaudos sudarė 7,4 l/100 km.

Nuvažiavus automobiliu apie 300 km atstumą, bendros degalų sąnaudos buvo 7,8 l/100 km. Gamintojas deklaruoja, kad vidutinės sąnaudos turėtų būti 6,9 litro – taigi labai realu tai pasiekti.

Be 2,0 litrų variklio dar siūlomas ir 1,6 litro 114 AG benzininis agregatas, kuris irgi poruojamas su variatoriumi. Mechaninės greičių dėžės „Subaru“ nesiūlo. Pati pigiausia versija su silpnesniu varikliu kainuoja 22 990 eurų. Variantas su dviejų litrų varikliu kainuoja nuo 27 750 eurų.

Antros kartos „Subaru XV“ labai gražiai sukurtas automobilis, turintis visas šiai markei būdingas savybes ir leisiantis džiaugtis vairavimo malonumais tiek ant asfalto, tiek ieškant nuotykių neasfaltuotose vietovėse.

Antros kartos „Subaru XV“

Kategorijos: 
Automobiliai: