You are here

Pasimatymas su pirmuoju Lietuvoje „Hyundai Genesis“

„Hyundai Genesis“ - prabangus Pietų Korėjos automobilių gamintojo sedanas, alsuojantis prabanga ir savyje turintis daug galios. Jis rafinuotas ir turintis sportiškumo genų.

Tai antros kartos „Genesis“ flagmanas, kurį per pirmąją užsakymų priėmimo dieną, gamintojo teigimu, užsisakė net 3500 korėjiečių.

Nenuostabu, kad savoje šalyje šis automobilis yra toks populiarus, nes ir Europos pardavimų centruose šio modelio paklausa viršija pasiūlą. Iš viso per 18 mėnesių globaliai gamintojas spėjo parduoti daugiau nei 100 000 „Genesis“ automobilių. Pusę jų pasiliko gimtojoje šalyje.

Deja, bet Lietuvoje beveik penkių metrų ilgio „Genesis“ nėra oficialiai parduodamas. Tačiau kaip šis visiškai pilnos komplektacijos automobilis atsidūrė mūsų šalyje?

Norai pildosi

Faktas tas, kad automobilių gamintojų oficialūs atstovai yra pasiryžę išpildyti pačius sudėtingiausius potencialių pirkėjų norus. Ne išimtis ir „Fakto Auto“ centras, kuris užsiėmė tarpininko vaidmeniu ir padėjo klientui užsakyti šį išskirtinį automobilį.

„Genesis“ į Lietuvą buvo pristatytas tiesiai iš Suomijos. Ir kol šis automobilis neišriedėjo į Lietuvos kelius, nuvykome pasimatyti su juo akis į akį.

Egzotika

4990 mm ilgio, 1480 mm aukščio ir 1890 mm pločio prabangus sedanas pasitiko tiesiai į mus nutaikytų, pasitikėjimo pilnu žvilgsniu. Žvelgiant į šio automobilio priekį galima įžvelgti „Aston Martin“ bruožų, o ant priekinio bamperio įtaisyta emblema su „Genesis“ užrašu turi užuominų į „Bentley“ emblemą. Visumoje viso automobilio išvaizda – tobula!

Tai labai akiai neįprastas automobilis, nes gyvai Lietuvoje jo dar nebuvo tekę matyti. Pirmos kartos sedanas taip pat yra gana retas svečias mūsų šalyje. Nors „Hyundai“ yra labai populiari automobilių markė, tačiau „Genesis“ kvepia egzotika. Norėtųsi, kad šis pirmas modelis, pritrauktų į Lietuvą ir daugiau šių modelių, kurie paįvairintų vis įdomesniu tampantį Lietuvos autoparką.

Be to, pirmos kartos modelis net nebuvo parduodamas Europoje, bet gamintojas su antrąja karta drąsiai žengia į Europos rinką ir bando konkuruoti su vokiškais bei japoniškais prestižiniais automobiliais.

Labai daug gėrio

Dideli automobilio gabaritai išduoda, kad viduje bus daug erdvės. Ir čia radome ne tik tai, bet ir prabangą bei kokių dešimties lapų įrangos paketą.

3010 mm ratų bazę turintis ir į Lietuvą atkeliavęs „Genesis“ viduje sutalpino viską. Norite paskaityti komplektacijos sąrašą? Kreipkitės į „Hyundai“, nes į šį tekstą sąrašas niekaip nesutilpo.

Verta paminėti geros kokybės odines sėdynes, į kurias malonu įkristi ir pakėlus akis į viršų pamatyti dvigubą, per visą lubų ilgumą besitęsiantį panoraminį stogą. Salono apdailos medžiagos maloniai limpa prie pirštų, o akis vilioja medžio intarpai.

Centre - didžiulis 9,2 colio ekranas, rodantis visą reikiamą informaciją bei transliuojantis puikios kokybės 360 laipsnių video kamerų suprojektuotą vaizdą aplink automobilį. Priekiniame stikle taip pat projektuojama įvairi vairuotojui reikalinga informacija: greitis, navigacija. Durys turi pritraukėjus, todėl net ir pilnai jų neuždarius, jos užsidarys automatiškai. Važiuoklė reguliuojama oro pagalba ir prisitaikydama prie kelio išlaiko stabilumą ir komfortą. Ir taip toliau, ir taip toliau.

3,8 litro V6

„Hyundai Genesis“ yra siūlomas su keturiais varikliais: 3,0 litrų 257 AG, 3,3 litro 282 AG, 3,8 litro 315 AG bei 5,0 litrų 425 AG.

Mūsų apžiūrėtas modelis turi 3,8 litro 6 cilindrų jėgainę su 315 AG ir 397 Nm galia, kuri į visus keturis ratus yra perduodama per aštuonių laipsnių automatinę transmisiją (kitose šalyse galima rinktis versiją ir su galiniais varomais ratais). Tai vienintelis variklis, su kuriuo „Genesis“ parduodamas Europoje. Taip pat šiam regionui galima versija tik su visais varomais ratais ir su pilna komplektacija.

1950 kg sveriantis didžiulis sedanas iki 100 km/h greitį pasiekia vos per 6,5 sek., o maksimalus greitis yra 240 km/h.

Kaina

Pirmasis „Hyundai Genesis“ jau Lietuvoje. O norint tokį automobilį turėti, reikia paruošti sumą, kuri prasideda nuo 62 000 eurų. Kainos, kokybės, komplektacijos bei išvaizdos santykis yra tikrai puikus.

Apžvalgą parengė Vytautas Pilkauskas

Kategorijos: 
Automobiliai: