You are here

„Peugeot 508 Sport Engineered Concept“: Hibridinis super-sedanas

  • Peugeot 508 Sport Engineered Concept
    Peugeot 508 Sport Engineered Concept
  • Peugeot 508 Sport Engineered Concept
    Peugeot 508 Sport Engineered Concept
  • Peugeot 508 Sport Engineered Concept
    Peugeot 508 Sport Engineered Concept
  • Peugeot 508 Sport Engineered Concept
    Peugeot 508 Sport Engineered Concept
  • Peugeot 508 Sport Engineered Concept
    Peugeot 508 Sport Engineered Concept
  • Peugeot 508 Sport Engineered Concept
    Peugeot 508 Sport Engineered Concept
  • Peugeot 508 Sport Engineered Concept
    Peugeot 508 Sport Engineered Concept

4,3 sekundės iki šimto – tokiu pagreičiu gali pasigirti prancūziškas hibridas „Peugeot 508 Sport Engineered Concept“, kurio ratus suka ne tik benzininis, 1,6 litro „PureTech 200“ variklis su 200 AG, bet jam dar padeda ir du elektros motorai.

Pirmasis motoras turi 110 AG ir visa tai siunčia į priekinius varomuosius ratus, o antrasis, galiniams ratams prideda dar 200 AG. Bendrai generuojamas sukimo momentas siekia 500 Nm.

Dėl tokių rodiklių „Peugeot Sport Engineered 508“ patenka į tą pačią klasę, kaip automobiliai su 400 AG vidaus degimo varikliais.

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Taigi keturiais ratais varomas sedanas į priekį šauna labai greitai, per 4,3 sek. pasiekia 100 km/h greitį, o maksimaliai gali įsibėgėti iki 250 km/h.

Koncepcinis automobilis turi visus įkraunamojo hibridinio automobilio privalumus. Pagal WLTP matavimo metodiką su 11,8 kilovatvalandžių talpos akumuliatoriumi, važiuojant tik su elektriniu varikliu, galima nuvažiuoti iki 50 km. Važiuojant sportiniu režimu iki 190 km/h greičiu vidaus degimo ir elektros variklius galima naudoti kartu, tai suteikia įspūdingą pagreitį.

Kurdama šį hibridą, „Peugeot“ sužemino jo pakabą ir praplatino tarpvėžes: priekinę – 24 mm, o galinę – 12 mm. Taip pat buvo pagerintas ir automobilio valdomumas.

Lyginant su įprastu „Peugeot 508“, konceptas gavo ir kiek kitokius bamperius bei kitus kėbulo elementus.

Viduje matome odos ir Alcantaros sėdynes, Alcantara apsiūtą vairą. Gražu!

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

Lauksime tokio hibrido ir keliuose. Tik gerai būtų, kad „Peugeot“ nesumažinto variklių pajėgumo.

Automobiliai: