Subaru Forester e-boxer: Praktiškas automobilis su silpnu varikliu
- Subaru Forester e-boxer
- Subaru Forester e-boxer
- Subaru Forester e-boxer
- Subaru Forester e-boxer
- Subaru Forester e-boxer
- Subaru Forester e-boxer
- Subaru Forester e-boxer
- Subaru Forester e-boxer
- Subaru Forester e-boxer
- Subaru Forester e-boxer
Atsinaujinęs Subaru Forester. Ką apie šį automobilį galima pasakyti? Viskas su juo gerai: gražus, erdvus, gerai rieda, gali nerti į bekelę, platus matymo kampas iš vairuotojo perspektyvos, turi daug saugumo sistemų, kurių dalis nuolat seka vairuotojo akis ir neleidžia atitraukti žvilgsnio nuo kelio.
Trūksta šiam automobiliui gal tik vieno – įdomesnio variklio.
150 AG – labai nuobodus reikalas, turint omeny, kad Subaru su legendine nuolat keturių varomų ratų sistema, su įdomiu varikliu galėtų būti beprotiškai smagiu automobiliu. Dabar, jame pasigendama tos ugnelės, nepaisant visų jam skiriamų pagyrų.
Tiesa, elektros motoras prideda papildomus 65 niutonus ir apie 15 AG. Niutonų bendrai susiskaičiuoja apie 260.
Šis dar buvo hibridas – Forester e-boxer – ir leido pataupyti degalų, kurių sąnaudos po maždaug 350 km važiavimo sudarė 8.3 l/100 km.
Kainos atžvilgiu – toks „Miškininkas“ kainuoja nuo 35 400 eurų. Kainoraštis kaip visada tradicinis – kaina pas Subaru priklauso nuo komplektacijos, kurių yra kelios opcijos. Nereik nei kažko dėliotis, rinktis. Pats gamintojas jau viską sudėliojęs ir belieka išsirinkti norimą variantą: Base, Active, Ridge arba Summit (štai tokie keturi Forester komplektacijų variantai). Brangiausias – 42 400 eur.
Išvada. Praktiškas ir visapusiškai geras automobilis, bet labai reiktų kito variklio.