You are here

Visiškai elektrinis SUV „Volvo EX30“ jau Lietuvoje

Naujasis visiškai elektrinis mažas SUV „Volvo EX30“ pasižymi didelėmis „Volvo“ galimybėmis ir yra suprojektuotas užtikrinti tokį saugos lygį, kokio ir tikitės iš „Volvo“. Be to, „EX30“ sukurtas taip, kad jo CO2 pėdsakas būtų mažiausias iš visų iki šiol sukurtų „Volvo“ automobilių, o dėl pažangiausių technologijų ir skandinaviško dizaino žmonių gyvenimas taptų saugesnis, patogesnis ir malonesnis, rašoma pranešime.

„EX30“ yra „Volvo“ pirmasis mažas aukščiausios klasės SUV. Pristačius šį automobilį, nuolat besiplečianti „Volvo“ visiškai elektrinių modelių gama išaugo iki keturių modelių. Rinkai sparčiai pereinant prie visiškai elektrinių transporto priemonių, „EX30“ padės patenkinti didėjančią elektromobilių paklausą greitai augančiame segmente.

Naujasis „EX30“ kainuoja nuo 38.850 eurų, o tai reiškia, kad klientai visiškai elektrinį „Premium“ klasės SUV gali įsigyti už panašią kainą kaip ir vidaus degimo varikliu varomą analogą.

„Volvo EX30“ įkūnija visas „Volvo“ dizaino vertybes mažesniame pavidale. Ilga ratų bazė, dideli ratai ir vienodos priekinė bei galinė iškyšos padeda sukurti subalansuotą ir rafinuotą eksterjerą. Tai neabejotinai elektrinis automobilis, pasižymintis pasitikėjimu trykštančiu veidu, uždaromis priekinėmis grotelėmis ir skaitmenizuotu Toro kūjo formos priekinių žibintų dizainu. 5 ryškios kėbulo spalvos – nuo stilingos „Cloud Blue“ mėlynos iki vaiskios ir išraiškingos „Moss Yellow“ geltonos, sukurtos įkvėpimo semiantis iš Švedijos vakarinėje pakrantėje ant uolų augančių kerpių – pabrėžia išskirtinį automobilio charakterį ir asmenybę.

 ​​​​​​Baterijų technologijos, pritaikytos prie vairuotojų poreikių

Kalbant apie elektrines pavaros sistemas, nėra tokio dalyko kaip tiesiog „baterija“. Įsigydami „Volvo EX30“, klientai turi laisvę pasirinkti jų poreikius geriausiai atitinkančią baterijos technologiją. „Volvo EX30“ siūlomas su trimis skirtingomis pavaros sistemomis ir dviejų tipų baterijomis – tai taip pat leidžia užtikrinti patrauklią pradinę „Volvo EX30“ kainą.

Vairuotojams, didžiąją laiko dalį praleidžiantiems mieste ar linkusiems nuvažiuoti trumpesnius atstumus tarp įkrovimų, siūloma „Volvo EX30“ versija su vienu elektriniu varikliu ir LFP baterija. Ši „Standard Range“ baterija, kurioje naudojama ličio geležies fosfato technologija, yra ekonomiškesnė, o jos gamybai reikia mažiau išteklių. Tai geriausias pasirinkimas vairuotojams, kuriems maksimalus viena įkrova įveikiamas atstumas nėra būtinas.

Pageidaujantys maksimaliai padidinti nuvažiuojamą atstumą gali rinktis „EX30 Single Motor Extended Range“ versiją su NMC baterija. Šio tipo baterijoje yra ličio, nikelio, mangano ir kobalto, ji pasižymi didesniu energijos tankiu ir efektyvumu nei LFP baterijos. Ši versija su vienu elektriniu varikliu ir didesnį nuvažiuojamą atstumą užtikrinančia baterija gali įveikti iki 475 km tarp įkrovimų, o važiuojant mieste įveikia net iki 660 km. 

Galiausiai, vairuotojai, pirmenybę teikiantys dinaminėms savybėms, gali rinktis „Twin Motor Performance“ versiją, kurioje pavaros sistema apima du elektrinius variklius ir NMC tipo bateriją. Varoma visais ratais, ši „EX30“ versija pasiekia 315 kW (428 AG) galią ir nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėja per 3,6 sekundės – tai yra greičiausiai įsibėgėjantis „Volvo“ automobilis!

Ne mažiau spartus yra ir „Volvo EX30“ įkrovimas. „Twin Motor“ versija su NMC baterija gali būti įkraunama iki 153 kW galia, o automobilio su standartinį nuvažiuojamą atstumą užtikrinančia baterija didžiausia įkrovimo galia siekia 134 kW. Tai reiškia, kad bateriją nuo 10 iki 80 proc. įkrovos lygio galima įkrauti per 26 minutes. Automobilio centriniame ekrane ir programėlėje galima nustatyti įkrovimo srovės stiprį, maksimalų įkrovos lygį ir norimą įkrovimo pradžios laiką.

Siekiant užtikrinti kuo malonesnę vairavimo patirtį, „EX30“ važiuoklė suderinta kuo geriau išnaudojant kompaktiškus automobilio matmenis, o dėl žemo svorio centro bei santykinai nedidelio ir tolygiai paskirstyto svorio jis pasižymi puikiomis valdymo savybėmis ir manevringumu – tiek mieste, tiek už jo ribų.

Ekranai ir valdikliai

12,3 colio planšetinio kompiuterio tipo ekranas yra bendras vairuotojo informacijos ir centrinis ekranas. Aiški informacija vairuotojui ir mėgstamiausių funkcijų valdikliai pasiekiami viename ekrane.

Mažiau braukymo ir slinkimo ekrane – EX30 pasižymi lengvai pritaikoma vairuotojo sąsaja, užtikrinančia valdymą be rūpesčių.

Greitai reaguojantys valdikliai: Jutiklinis ekranas sukurtas taip, kad užtikrintų didelės raiškos vaizdą ir minimalų blizgesį bei atspindžius. Be to, jis ypač greitai reaguoja į lietimą. Jutikliai ir infraraudonuosius spindulius aptinkanti plėvelė leidžia akimirksniu perduoti komandas.

Derinamos su kontekstualia naudotojo sąsaja viename ekrane, integruotomis „Google“ paslaugomis ir naujausia informacijos ir pramogų sistemos versija, visos šios savybės atspindi tikro „Volvo“ dizaino bruožus.

Kalbant apie pažangiąsias technologijas, „Volvo EX30“ yra pirmasis „Volvo“ automobilis, kuriame diegiama naujos kartos populiarioji „Park Pilot Assist“ funkcija. Ji gali padėti įvažiuoti į bet kokias stovėjimo vietas, įskaitant lygiagrečiojo, statmenojo ir įstrižojo statymo vietas, leisdama automobilį ribotose erdvėse pastatyti ypač lengvai.

Naujoji „Park Pilot Assist“ sistema geba nustatyti visas laisvas stovėjimo vietas aplink automobilį. Tuomet, naujoje 3D naudotojo sąsajoje bakstelėjus norimą stovėjimo vietą, sistema padės į ją įvažiuoti, valdydama akceleratorių, stabdžius ir vairą. Vairuotojui stebint parkavimo procesą, ekrane metrinės arba imperinės sistemos matavimo vienetais nurodomas atstumas iki tokių objektų kaip kiti automobiliai, sienos ir stulpeliai.

Kuriant „EX30“, kaip ir kitus „Volvo“ automobilius, bendrovė glaudžiai bendradarbiavo su tokiais technologijų partneriais kaip „Google“, „Apple“ ir „Qualcomm“, siekiant užtikrinti kuo sklandesnę naudotojo patirtį. Taip pat „Volvo“ bendradarbiavo su „ECARX“ per bendrai valdomą programinės įrangos įmonę „HaleyTek“, kad savo klientams sukurtų geriausią įmanomą informacijos ir pramogų sistemos platformą.

Ramybės pojūtis

„Volvo EX30“ taip pat turi skaitmeninio rakto funkciją, kuri padidina kasdienio naudojimo patogumą ir palengvina dalijimąsi automobiliu su kitais. 

Mobiliojoje automobiliui skirtoje programėlėje prieinamos visos su automobiliu susijusios paslaugos: nuo įkrovimo ir automobilio buvimo vietos nustatymo funkcijos, padedančios rasti jį sausakimšoje stovėjimo aikštelėje, iki durų užrakto valdymo ir šildymo šaltą žiemos dieną. „Volvo EX30“ taip pat yra parengtas gauti belaidžiu būdu siunčiamus programinės įrangos atnaujinimus, kurie ilgainiui padės dar labiau patobulinti automobilį.

Be to, „Volvo EX30“ turi foninio apšvietimo sistemą, leidžiančią rinktis iš penkių skirtingų apšvietimo temų. Kiekviena jų yra įkvėpta skirtingo Skandinavijos kraštovaizdžio, o subtiliai besikeičiančios spalvos padeda sukurti ramybės pojūtį salone.

Nesvarbu, jums labiau patinka šilti saulės spinduliai, krintantys pro Skandinavijos miško lapiją, saulėlydis vakarinėje Švedijos pakrantėje, visame pasaulyje garsios šiaurės pašvaistės, auksinių atspalvių vidurvasario dangus ar energinga saulėlydžio mieste atmosfera, „EX30“ saloną užpildys jūsų pasirinktos spalvos. Dar labiau pasinerti į šį potyrį leis prie kiekvienos apšvietimo temos derinami foniniai garsai.

Kategorijos: 
Automobiliai: