You are here

„Peugeot 3008 Plug-In Hybrid": Įkraunamas hibridas pagal prancūzus

  • Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
    Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
  • Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
    Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
  • Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
    Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
  • Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
    Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
  • Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
    Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
  • Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
    Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
  • Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
    Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
  • Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
    Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
  • Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
    Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
  • Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
    Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
  • Peugeot 3008 Plug-In Hybrid
    Peugeot 3008 Plug-In Hybrid

Vis dažniau automobilių gamintojai praneša ne apie naują benzinu ar dyzelinu varomą automobilį, bet apie visiškai elektra varomas transporto priemones. Elektromobiliai vis labiau skinasi kelią į vairuotojų širdis ir vis daugiau juos pasiryžta vairuoti. Tačiau, tie, kurie vis dar abejoja elektromobiliais (dėl jų riboto nuvažiuojamo atstumo, įkrovimo stotelės infrastruktūros, kainos ir kitų klausimų), tačiau bent šiek tiek nori būti „prisilietę prie automobilinės elektros“, gali rinktis iš tinklo įkraunamus hibridus, kurie vis dar skleidžia benzino kvapą, burzgia, kelionę prailgina tik tiek, kiek laiko trunka užpildyti pilną degalų baką, pasižymi ekonomiškumu ir mažesniu gamtos teršimu.

Ta proga, pakalbėkime apie „Peugeot“ įkraunamą hibridą – naująjį „3008 Plug-In”.

Peugeot 3008 Plug-In Hybrid

Keturiais ratais varomas modelis turi 1.6 litro benzininį variklį ir du elektros motorus (priekyje ir gale). Hibridinė sistema bendrai generuoja 300 AG ir 520 Nm, kas leidžia iki šimto įsibėgėti per 6.1 sek. Tikrai geras rezultatas šiam padidinto pravažumo automobiliui.

Kadangi tai yra įkraunamas hibridas – su juo, pasak gamintojo, važiuojant vien elektros režimu galima įveikti virš 50 kilometrų atstumą. Šimtu procentų naudojant tik elektrą keliu galima skrieti iki 135 km/h greičiu. Žinoma, kuo greičiau važiuosi, tuo greičiau baigsis ir elektra, ir.. „elektriniai arkliai“.

Tikrai gaila, kad pasibaigus elektrai iš trijų šimtų arklio galių, belieka „tik“ 200 AG, kuriuos generuoja vienas likęs benzininis motoras. Norėtųsi ta įspūdinga trauka džiaugtis visada, tačiau ant abiejų ašių sumontuoti elektros motorai yra per galingi (vienas turi - 110, o kitas - 113 AG) ir jiems niekaip neužtenka tos elektros energijos, sugeneruojamos stabdant - regeneracijos metu.

Tačiau nepaisant to, Peugeot 3008 važiuoja maloniai, o ir likę 200 AG puikiai tarnauja bei nepaveda lenkimo metu. Elektros atsargų turėjimas, tai kaip NOS sistema drago automobilyje, kuri ne tik šiam „Peugeot“ padeda būti ekonomiškesniam, bet tam tikrą laiką vairuotojui leidžia džiaugtis ir milžiniška galia.

Peugeot 3008 Plug-In Hybrid

Dauguma, kitų „Plug-In“ hibridų tos milžiniškos papildomos galios neturi.

„Peugeot 3008” savo vidumi neišsiskiria iš kitų savo šeimos modelių. Viskas čia puikiai pažįstama. Interjeras atrodo moderniai,  o jausmas sėdint automobilyje – puikus.

Tiesa, ne visiems gali patikti mažesnis nei kituose automobiliuose vairas ir jo forma, bei prietaisų skydelio pozicija.

Peugeot 3008 Plug-In Hybrid

Tačiau kiek yra pačiam tekę vairuoti skirtingų „Peugeot“ modelių (tiek trumpose, tiek labai ilgose kelionėse) – toks vairas ir prietaisų skydelio išdėstymas niekada nekėlė jokių problemų ir buvo patogi kombinacija.

Važiuojant be elektros vidutinės degalų sąnaudos keliaujant tiek mieste, tiek užmiestyje sudarė 8.9 l/100 km. Anot gamintojo, su pilnai įkrauta baterija 100 km galima nuvažiuoti sunaudojus vos 1.3 l/100 km (pagal WLTP). Esant šiltesniam metų laikui ir labai apgalvojant važiavimą, bei specialiai stengiantis taupyti, į du litrus gal ir tilpčiau

Kainuoja toks „3008 Plug-In Hybrid“ nuo 54 500 eurų. Nuotraukose matomas automobilis buvo dar šiek tiek papildomai pakomplektuotas ir jo kaina siekė – 61 500 eurų. Bet nebūtinai visi papildomos komplektacijos dalykai visiems bus reikalingi.

Peugeot 3008 Plug-In Hybrid

Didžiąją dalį išaugusios kainos sudaro įspūdingas raudonos odos salonas su medžio imitacijomis ir masažo funkciją turinčiomis priekinėmis sėdynėmis (kaina 3125 eurai), nemažai kainuoja ir panoraminis stoglangis (1210 eurų) bei naktinio matymo kamera (1512 eurų). Bevielis telefono įkroviklis ir šildomas priekinis stiklas prideda dar šiek tiek papildomų eurų – 211 eurų. Taigi, tik tiek tos papildomos komplektacijos gėrybių, visa kita šis automobilis turi bazinėje versijoje.

O apie kokio automobilio įsigyjimą ateityje galvojate jūs: elektromobilio ar įkraunamo hibrido?

Peugeot 3008 Plug-In Hybrid

Kategorijos: 
Automobiliai: