You are here

Peugeot 308 GTi: Viskam pasiruošusi 272 arklių kaimenė

  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Peugeot 308 GTi/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Autorius Vytautas Pilkauskas

Kartu su atnaujintu antros kartos „Peugeot 308“, atsinaujino ir karštoji šio hečbeko versija, pažymėta „GTi“ ženkliuku.

Kaip ir žemiškasis „308“, taip ir stipriųjų prieskonių turintis Liūtas, įgavo naują išvaizdą. Automobilis tapo dar agresyvesnis ir patrauklesnis, išorėje dar labiau išryškėjo jo sportinis charakteris.

Mažiau mygtukų interjere, daugiau saugumo sistemų, kokybiškesnės interjero medžiagos – visa šita jau girdėta puikioje istorijoje apie standartinį „308“.

Peugeot 308 GTi

Ar gavo „308 GTi“ daugiau „arklių“? Ne, jų skaičius nepakito, bet to tikriausiai ir nereikėjo tikėtis. Yra tiek pat, kiek ir buvo – trypia jie kanopomis taip pat gerai, kaip ir trypė.

Ir ėriukas, ir liūtas

Smagu, kad šis automobilis gali būti tiek ramus ėriukas, tiek pašėlęs liūtas. Pagal poreikius ir esančią situaciją. Norite važiuoti ekonomiškai? Prašom. Norite komforto? Bus. Norite lėkti? Jokių problemų. Šis automobilis pasiruošęs visiems vairuotojo norams ir pageidavimams.

Mažas patogus vairas, puikus jo santykis su ratais, aštrumas, tvirtumas, stabilumas, riboto slydimo diferencialas, 272 arklių kaimenė, 350 niutonų, šešios sekundės iki šimto, esant reikalui – iki 7 litrų siekiančios vidutinės kuro sąnaudos, patogi sėdėsena, 235 mm pločio padangos, mechaninė greičių dėžė, emocijos, efektyvūs stabdžiai (380 mm skersmens stabdžių diskai priekyje ir 268 mm - gale), komfortas – šį sąrašą dar tikrai būtų galima tęsti.

Peugeot 308 GTi

Bet reiktų mesti ir bent vieną akmenį į šio liūto narvą. Išmetimo sistema – ji sintetinė, girdima per garso kolonėles. O juk tokiame automobilyje taip norėtųsi tikro, gražaus, sodraus riaumojimo, kokį, pavyzdžiui, turi naujasis „Hyundai i30 N“. Dabartinis „Peugeot 308 GTi“ garsas visai neprimena jo prigimties, kuri pažadinama vos tik įjungus „Sport“ režimą.

Aštrus arba ramus

Automobilio variklis atgyja, sutvirtėja vairo mechanizmas, prietaisų skydelis nusidažo raudona spalva, čia taip pat atsiranda papildoma vairuotojui rodoma informacija. Tuomet nelieka nieko kito, kaip tik pasidžiaugti važiavimu. Aštriau neriant į staigų, šlapią, asfaltuotą posūkį, automobilis lyg ir nori slysti į išorę, tačiau čia savo vaidmens imasi blokiruotė, kitaip perskirstanti variklio galią ratams ir imanti traukti Liūtą į posūkio vidų. Labai malonus jausmas, kai žvėris yra toks paklusnus – tik reikia nepervertinti galimybių.

Peugeot 308 GTi

Automobilis vikriai greitėja, yra aštrus ir puikiai suprantantis vairuotojo komandas. Tiesa, vingiuotame kelyje, statramsčiai šiek tiek riboja vaizdą – tenka mažumėlę pakreipti galvą, nardant po posūkius.

Išjungus „Sport“ režimą, automobilis tampa visiškai ramus, pasižymi geru komfortu, yra tylus, ne per kietas – beveik toks pats kaip standartinis „308“, tik atsargoje turintis didžiulį kiekį arklių. Taigi prislopinus jo sportiškumą važiavimo režimais, galima automobiliu ramiai judėti kasdien į darbą ir namo, o savaitgaliais įjungti sportišką mygtuką ir nerti į uždarą trasą bei pajausti visus šio automobilio teikiamus džiaugsmus.

Peugeot 308 GTi

Degalų sąnaudos

Automagistralėje lekiant 130 km/h greičiu „308 GTi“ 1,6 litro variklis naudojo 9,3 l/100 km, o paprastuose užmiesčio keliuose – degalų sąnaudos siekė 7 litrus šimtui kilometrų.

Peugeot 308 GTi

Testo metu nuvažiavus apie 300 km atstumą – degalų vidurkis buvo 9 litrai. Puikus rodiklis, žinant tai, kad „Sport“ mygtukas buvo įjungtas 98 procentus viso maršruto, o dešinė koja – vis įnirtingai spaudė akceleratoriaus pedalą.

Verta paminėti, kad šis automobilis dalyvavo ir ekonomiškumo varžybose „Neste Eko ralis“, kuriame jo vidutinės degalų sąnaudos sudarė 6,4 l/100 km.

Kaina

Atnaujintas „Peugeot 308 GTi“ kainuoja nuo 30 900 eurų, testuoto modelio kaina – 32 874 eurai.

Peugeot 308 GTi

Kategorijos: 
Automobiliai: