You are here

Subaru XV Facelift: Jo koziris - visi varomieji ratai

  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Autorius Vytautas Pilkauskas

Padidinto pravažumo, produkcijai skirtas „Subaru XV“ pasaulį išvydo 2011 metais. Tai penkių durų „Impreza“ hečbeko bazę turintis automobilis su pakelta važiuokle. 2016 metų pradžioje gamintojas rinkai pristatė atnaujintą „XV“ modelį, kuris išorėje nors ir negavo kardinalių pasikeitimų, tačiau tapo patrauklesnis.

Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Gamintojui šį modelį buvo būtina atnaujinti, kadangi jo pardavimai kompaktiškų SUV klasėje pradėjo kristi ir būtent atnaujinta versija turėtų vėl sugrąžinti šiam modeliui sėkmę.

Atnaujinto „Subaru XV“ viduje naudojamos kokybiškesnės medžiagos, centrinėje konsolėje įtaisytas 7 colių ekranas, kuris tikrai yra pranašesnis už senajame modelyje buvusį, senamadiškai atrodantį ekraną. Taip pat buvo atnaujintas ir prietaisų skydas bei čia esantis informacinis ekranas. Žinoma, interjeras labai panašus, kaip ir visų kitų naujųjų „Subaru“ modelių.

Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kelyje

Atnaujintas „XV“ pasižymi ir gera garso izoliacija, tuo įsitikinome ir automobilio testo metu. Važiuojant – triukšmo lygis yra gana žemas, automobilyje jauku, nesijaučia greitis.

Automobilis gerai jaučiasi kelyje, tačiau yra kiek nervingas posūkiuose, lyginant jį su atnaujintu „Subaru Forester“. Taip pat dėl trumpesnės ratų bazės „XV“ važiuoklė yra šiek tiek kietesnė už didesniojo brolio. Ypač tai juntama galinėje dalyje, kuomet važiuojama per „gulinčius policininkus“ ar kitus didesnius nelygumus. Tačiau nepaisant to, su kelyje esančiais įvairiais nelygumais pakaba susitvarko gerai, o skrieti žvyrkeliu galima be jokių rūpesčių.

Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Patiko geras priekinių sėdynių prilaikymas, jose jaučiamasi tvirčiau, nei „Forester“ odiniuose krėsluose, kuriuose staigiai įveikiant posūkius gali tekti ir paslidinėti.

Kaip ir dauguma automobilių su CVT transmisija (galima rinktis ir 6 laipsnių mechaninę greičių dėžę), taip ir „XV“ šiek tiek „rėkia“, kuomet akceleratorius spaudžiamas iki dugno. Tačiau 2,0 litro 150 AG ir 196 Nm galios benzininė jėgainė gerai dirba savo darbą, nors variatorius kartas nuo karto mėgsta pavėlinti varikliui suteikiamas vairuotojo komandas. Bet tai ir nėra sprinteris. 1460 kg sveriantis SUV iki 100 km/h greitį pasiekia per 10,7 sek. Maksimalus jo greitis – 187 km/h. Įvairiuose greičio diapazonuose „XV“ greitėja sklandžiai, svarbu, elastingai naudoti gazo pedalą, neprievartaujant CVT transmisijos.

Kuro sąnaudos

Benzininiai „Subaru“ varikliai neretai pasižymi apetitu. Kiek gi naudoja „XV“ dvilitrinė jėgainė? Važiuojant magistralėje 130 km/h vidutiniu greičiu vidutinės kuro sąnaudos sudarė 8,8 l/100 km. Sukinėjantis mieste, važiuojant su bendru eismo srautu ir nesistengiant sutaupyti – kuro vidurkis sukosi aplink 10 litrų žymą. Kaip nuolat keturiais ratais varomam automobiliui – tai puikus rezultatas. Gamintojas deklaruoja štai tokias sąnaudas: mieste – 8,6 l/100 km, o užmiestyje – 5,5 l/100 km. Priartėti prie jų turėtų būti beveik įmanoma, bet tuomet užmiestyje reikėtų ramiai važiuoti 90 km/h greičiu, o mieste naudoti „Eco“ režimą.

XV“ koziris

Taigi, galima teigti, jog atnaujintas „Subaru XV“ ir toliau išlieka puikiu automobiliu, tinkančiu važinėti mieste, užmiestyje. Taip pat jis garantuoja, kad ir sunkiau pravažiuojami kelio ar bekelės ruožai bus įveikti – sinchronizuota visų keturių varomų ratų sistema yra „Subaru“ markės automobilių koziris. Kur konkurentai sustos, ten šis „Subaru“ dar važiuos. O 22 cm prošvaisa – taip pat leidžia gana daug, kuomet į bekelę leidžiamasi su protu.

Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„XV“ modelį dažniausiai renkasi moterys, kurios sudaro 70 procentų visų šio automobilio pirkėjų. Taip tai dailus, kompaktiškas padidinto pravažumo automobilis, leidžiantis dailiosios lyties atstovėms jaustis puikiai ant įvairios kelio dangos bei manevruoti miesto džiunglėse.

Kaina

Atnaujintas „Subaru XV“ kainuoja tiek pat, kiek ir senesnis modelis. Taigi už tą pačią kainą dabar galima gauti visiškai kitokį automobilį.

„XV“ kaina prasideda nuo 19 990 eurų ir šį automobilį tikrai verta išmėginti prieš priimant sprendimą pirkti tokio tipo automobilį.

Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Mūsų bandyto atnaujinto „XV“ kaina siekė 26 050 eurų, įskaitant absoliučiai visus privalumus, kurių gali prireikti automobilyje. Bet už tokią sumą jau galima pradėti galvoti ir apie dar geresnį ir didesnį atnaujintą „Subaru Forester“.

Nemėgstantiems benzininių variklių, „Subaru“ gali pasiūlyti ir dyzelinį „XV“ su 2,0 litrų jėgaine, turinčia 147 AG ir 350 Nm galią. Dyzelinių „XV“ kaina prasideda nuo 24 600 eurų.

Išvada

Atnaujintas „Subaru XV“ kažkuo ypatingai nesužavėjo, bet niekuo ir nenuvylė. Tiesiog tai tikrai geras automobilis važinėjimui kasdien tiek miete, tiek užmiestyje, kurį verta išmėginti ir po to galbūt surasti jam vietą savo garaže. Tikėtina, kad „XV“ patiks ne vienam, anksčiau niekada nesėdėjusiam prie „Subaru“ markės automobilio vairo.

Atnaujintas Subaru XV/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: