Lietuvoje patobulintas „Toyota Hilux“, paruoštas rimtiems bekelės iššūkiams
„Toyota Hilux“ yra ilgą istoriją turintis bei puikų vardą užsitarnavęs visureigis. Jį žino bene visi besidomintys automobiliais ir ne tik. Šiais automobiliais Dakaro ralį šturmavo ir du mūsų tautiečiai: Benediktas Vanagas ir Antanas Juknevičius. Žinoma, jų technika yra pilnai paruošta šioms bekelės varžyboms ir juose praktiškai nėra likę jokių standartinio „Hilux“ agregatų ir kitų elementų. Tokie bolidai kainuoja beprotiškus pinigus.
O ką daryti tiems, kuriems neužtenka standartinio „Hilux“, o rimtoms bekelės varžyboms ruoštas automobilis nėra tas variantas, kurio reikia? Taigi tie, kurie nori savo visureigį kasdien naudoti civiliniuose keliuose ir kartas nuo karto išsukti su jais į gana rimtą bekelę, gali pasekti šio išskirtinai atrodančio „Toyota Hilux“ savininko pavyzdžiu.
Jis pravažiavęs keletą kartų bekelėje suprato, kad jam reikia dar rimtesnės, patobulintos technikos, su kuria galėtų įveikti itin rimtus bekelės iššūkius. Standartinės komplektacijos jam neužteko.
Dėl to vyras kreipėsi į Kaune įsikūrusias „Hardman“ dirbtuves, kuriose „Hilux“ buvo modifikuotas kaip reikiant. Visureigis ne tik įgavo naują išvaizdą, bet tapo aukštesnis, sportiškesnis bei puikiai pasiruošęs bekelei.
Šiam „Toyota Hilux“ buvo sumontuota sportinio tipo australų kurta važiuoklė „Old Man Emu BP-51“ (vienas iš garsiausių pasaulio gamintojų), kuri yra pritaikyta ir kasdieniniam važinėjimui. Ji paaukština visureigį 5 cm bei turi „Bypass“ technologiją, kuri leidžia reguliuoti amortizatorių ištraukimo ir suspaudimo greičius. Esant reikalui važiuoklė gali būti minkšta arba kieta.
„Hilux“ taip pat buvo sumontuotas „Rival“ išorės patobulinimų paketas: priekinis ir galinis buferiai, pagaminti iš 6 mm storio aliuminio, bei tokio pat storio pilnas dugno apsaugų komplektas. Ant galinio lanko buvo įtaisytas „Lazer Triple R-24“ LED žibintas, kurio švietimo nuotolis net 2 kilometrai. Visureigis dar gavo „Rigid Industries“ LED priešrūkinius žibintus ir to paties gamintojo plataus spindulio žibintus galiniame buferyje.
O kad bekelėje būtų galima jaustis itin drąsiai, buvo sumontuotos 18 colių, 275/65 dydžio „Cooper AT3“ padangos, įtaisyta „Warn Zeon 10-S“ gervė ir „Warn Epic Schackles“ kilpos.
Beje, verta paminėti, kad šiam visureigiui sumontuotos pačios didžiausios įmanomos padangos, neatliekant jokios arkų modifikacijos. Norint uždėti dar didesnes „gumas", tektų pjaustyt ir modifikuot ratų arkas.
Visi šių gėrybių montavimo darbai buvo atlikti per savaitę ir dar maždaug tiek pat laiko trūko dažymo darbai. Visos chrominės detalės nudažytos juodai: ratlankiai, langų apvadai, rankenėlės, radiatoriaus grotelės, ženkliukai, lankai, slenksčiai, dugno apsaugos. Trumpai sakant, viskas kas blizga – tapo juoda. Taip pat kėbulo spalva nudažyti ir naujai sumontuoti aliumininiai buferiai.
Kaip teigia, „Hardman“ atstovai, problemų vykdant šį projektą neiškilo. Vienintelė šiek tiek sunkesnė vieta buvo dėl padangų dydžio. Kadangi buvo montuojamos 2 cm aukštesnės padangos, todėl jos nelabai norėjo tilpti į joms skirtą vietą ir sukant vairą lietė purvasargį, tačiau visa tai buvo lengvai išspręsta kasterio kampo reguliavimu ratų suvedimo metu.
Taigi sudėjus visus taškus ant „i“, patobulintas „Toyota Hilux“ tapo agresyvesnės išvaizdos bei dar tvirtesnis, o dėl važiuoklės ir aukštesnių padangų pakilo 6-7 centimetrais, bei tapo pasiruošęs naujiems bekelėms iššūkiams.
Be to, visa tai dar nėra šio projekto pabaiga. Šiam „Toyota Hilux" dar numatyta sumontuoti padidintą ir sustiprintą kuro baką bei antrą akumuliatorių, nes originaliai stovi vienas. O tada.. prasidės iššūkiai!
Automobilio savininkas su šiuo visureigiu yra suplanavęs kelionę į Altajaus kalnus, esančius Centrinėje Azijoje, Rusijos, Kazachstano, Mongolijos ir Kinijos teritorijose.