You are here

Vilniuje pristatytas antros kartos „Volvo XC60“

  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
  • Volvo XC60
    Volvo XC60
.

Vėlyvą birželio 15 d. vakarą kviestiniai svečiai rinkosi į skandinavišku minimalizmu dvelkiantį „Volvo“ automobilių centrą „Sostenoje“, kur iškilmingai pristatytas naujasis „Volvo XC60“.

Atidengus paslapties šydą vakaro puošmena tapo prabanga alsuojantis „Volvo XC60“, o susirinkusiųjų dėmesį prikaustė organizatorių sumanymas atskleisti tai, kas paprastai lieka po automobilio gaubtu.

Volvo XC60

Scenoje klasikinio fortepijono mechanizmas sutapatintas su naujojo „XC60“ varikliu, o muzikinę kompoziciją atliekantis pianistas atkūrė šio automobilio skleidžiamų garsų harmoniją ir tapo „Volvo“ vakaro vairuotoju. Tokia muzikinė vaizdų ir garsų dermė svečiams priminė „Volvo“ filosofiją – išryškino novatoriškas technologijas, santykį su gamta, asmeninį dėmesį kiekvienam klientui ir, žinoma, aistrą darbui.

Simbolinė data

Pirmasis „Volvo“ automobilis „ÖV4“ nuo konvejerio nuriedėjo lygiai prieš 90 metų, 1927-ųjų balandžio 14-ąją. Tą patį istorinį mėnesį „Volvo Cars“ gamykloje Torslandoje, Švedijoje, pradėta naujojo kompaktinio SUV „Volvo XC60“ gamyba – pirmasis pirkėjo užsakytas „Crystal White“ spalvos „T5 Inscription AWD“ komplektacijos modelis.

Volvo XC60

„Šiandien pristatytas naujasis modelis pakeis populiarųjį pirmosios kartos „Volvo XC60“, kuris per devynerius gamybos metus tapo labiausiai Europoje parduodamu vidutinio dydžio „Premium“ segmento SUV automobiliu, – sakė „Volvo“ vykdomasis direktorius Algirdas Binkevičius. – Jų pasaulyje parduota beveik milijonas. Tikimės, kad ir naujasis sulauks ne ką mažiau dėmesio ir užtikrins rekordinį pardavimą 2017-aisiais.“

Tai ketvirtasis modelis, pagamintas naudojant „Volvo“ sukurtą modulinę SPA platformą – tokią pačią turi ir anksčiau debiutavę aukščiausios klasės 90-osios serijos modeliai. Kuriant šią platformą Švedijoje su gamyba, tyrimais ir vystymu dirbo tūkstančiai žmonių.

Saugiau nebūna!

„Naujasis „XC60“ yra vienas saugiausių kada nors pagamintų automobilių, aprūpintas pažangiausių technologijų gausa“, – džiaugsmo neslėpė „Volvo“ vykdomasis direktorius Algirdas Binkevičius.

Siekiant aptikti potencialias kliūtis ir pavojus, pavyzdžiui, kitas transporto priemones, pėsčiuosius, dviratininkus ar didelius gyvūnus, kuriant naujos kartos „City Safety“ sistemą suderinta patobulinto radaro ir kameros technologija. Sistema perspėja vairuotoją ir net gali pati savarankiškai stabdyti automobilį.

Taip pat patobulinta ir senesniuose modeliuose įdiegta aklosios zonos perspėjimo sistema BLIS (angl. Blind Spot Indication System). Nuo šiol ji naudos pagalbinę vairavimo sistemą „Steer Assist“, kuri padeda sumažinti avarijos tikimybę keičiant eismo juostas.

Volvo XC60

„BLIS sistema šoniniuose veidrodėliuose suteikia vairuotojui vaizdinį įspėjimą, jeigu gretimoje eismo juostoje artėja automobilis. Jeigu vairuotojas nepaiso įspėjimo ir įjungia posūkio signalą, ruošdamasis persirikiuoti į juostą, kurioje artėja kita transporto priemonė, įspėjimo signalai pradeda mirkčioti, – apie technologiją pasakojo A. Binkevičius. – Jei nepaisoma ir šių įspėjimų bei automobiliui sukant link gretimos eismo juostos, kurioje artėja kitas eismo dalyvis, pagalbinė vairavimo sistema pasuka vairą ir sugrąžina automobilį atgal į jo juostą.“

Naujajame „XC60“ taip pat galima papildomai užsakyti itin pažangią „Volvo“ pusiau autonominio važiavimo vairuotojo pagalbinę sistemą „Pilot Assist“, kuri perima automobilio vairavimą, įsibėgėjimą ir stabdymą keliuose su sužymėtomis eismo juostomis, kai važiuojama iki 130 km/val. greičiu.

Pasistato pats

„Park Assist Pilot“ automobilio statymo technologija sukurta suteikti „Volvo“ vairuotojų gyvenimui komforto ir paprastumo. Technologijos kūrėjai siekė, kad automobilio savininkai jaustųsi taip, lyg kažkas kasdien į stovėjimo vietą automobilį pastatytų už juos.

Ši sistema išmatuoja laisvas stovėjimo vietas pro jas pravažiuojant ir praneša, jeigu vieta yra pakankamai didelė „Volvo XC60“. Sistema pati gali įvaryti automobilį į lygiagrečią stovėjimo vietą, kuri yra vos penktadaliu ilgesnė nei pats automobilis, ar pastatyti visureigį į statmeną stovėjimo vietą. „Vos aktyvavus sistemą, viskas, ką turite daryti – valdyti pavaras bei stabdžių pedalą, kol automobilis pats važiuoja į stovėjimo vietą“, – sakė A. Binkevičius.

360° vaizdą fiksuojanti kamera suteikia puikų ir kokybišką automobilio ir jį supančios aplinkos vaizdą. Vaizdai ir kadrai iš 4 paslėptų vaizdo kamerų yra sujungiami, sukuriant „paukščio skrydžio“ perspektyvą ir puikiai užfiksuojant visą automobilį supančią aplinką, kurią stebėti galima didžiuliame centriniame ekrane.

Variklių pasirinkimo gausa

Naujasis „XC60“ gali būti komplektuojamas ne tik su dyzeliniais ir benzininiais varikliais, bet ir su „Volvo“ ne vienu apdovanojimu įvertinta ir galingiausia gamoje iš tinklo įkraunama „T8 Twin Engine“ hibridine pavara. Ji pasiekia 407 AG ir leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 5,3 sekundes.

Sklandų ir malonų vairavimą užtikrinančios pažangios technologijos slypi ne tik po naujojo „Volvo XC60“ variklio gaubtu. Nauja keturių zonų klimato kontrolės sistema „CleanZone“ iš aplinkos gaunamo oro pašalina kenksmingus teršalus ir daleles – taip salone užtikrinamas gaivus oras.

Krištolinis muzikos skambesys

Anot „Volvo Cars“ garso sistemų vadovo Henriko Svenssono, šis automobilis sukurtas užtikrinti puikų muzikos skambesį. Viena geriausių pripažinta, žymių kokybiško garso kūrėjų „Bowers & Wilkins“ sukurta garso sistema tiesiog įausta į „Volvo XC60“ interjero medžiagas. Garso kolonėlių išdėstymas bei ventiliuojamas žemo dažnio garsiakalbis, jungiamumas, lietimui jautrus ekranas ir pranaši garso sistema suteikia išskirtinai aukštos kokybės garsą bei užtikrina ypatingą naudojimosi paprastumą.

Volvo XC60

„Bowers & Wilkins“ garso kolonėlės – vienos geriausių. Šios įmonės patirtis ir garsiakalbių kūrimo technologija „Volvo“ automobiliuose padeda sukurti visiškai naują, neprilygstamą muzikos klausymosi potyrį. Automobilyje privalote mėgautis tik tobulu aukščiausios kokybės garsu – juk jame praleidžiate tiek daug laiko“, – svarbias ir itin kruopščiai apgalvotas naujojo „XC60“ ypatybes vardijo A. Binkevičius.

Įspūdingai rafinuotas

Niekas net neabejojo, kad naujasis švedų gamintojų kūrinys iš tolo spinduliuos skandinaviškumą – santūrus, tačiau pulsuojantis galia ir elegancija.

„Volvo XC60“ eksterjeras pasižymi švariomis, nudailintomis linijomis, kurias įkvėpė koncepcinis „Volvo Coupe“. Interjeras – kruopštus profesionalaus meistriškumo bei nuostabių, kokybiškų medžiagų derinys, kuris, kad ir kur žvelgtum ar prisiliestum, suteikia tik geriausius pojūčius.

„Jaukus ir raminančią atmosferą sukuriantis automobilio vidus puikiai dera su galybe pažangiausių technologinių sprendimų, skirtų palengvinti kasdienes keliones ir suteikti joms ramybės bei paprastumo – tokia yra „Volvo“ filosofija“, – skandinavišką požiūrį į automobilius pabrėžė A. Binkevičius.

Lietuvoje debiutavusio naujojo kompaktinio SUV „Volvo XC60“ kaina prasideda nuo 48 tūkst. eurų, o visi, norintys iš arti pamatyti ir susipažinti su naujuoju „XC60“, kviečiami tai padaryti apsilankę „Volvo“ automobilių centre „Sostenoje“ bei užsiregistravę bandomajam važiavimui.

Volvo XC60

Kategorijos: 
Automobiliai: