You are here

Pirmas „karštasis“ „Hyundai“ hečbekas „i30 N“ su 275 AG

  • Hyundai i30 N
    Hyundai i30 N
  • Hyundai i30 N
    Hyundai i30 N
  • Hyundai i30 Wagon
    Hyundai i30 Wagon
  • Hyundai i30 Wagon
    Hyundai i30 Wagon
  • Hyundai i30 N
    Hyundai i30 N
  • Hyundai i30 Wagon
    Hyundai i30 Wagon
  • Hyundai i30 N
    Hyundai i30 N
  • Hyundai i30 N
    Hyundai i30 N
  • Hyundai i30 N
    Hyundai i30 N
  • Hyundai i30 N
    Hyundai i30 N
  • Hyundai i30 N
    Hyundai i30 N

„Hyundai“ pristatė pirmąjį savo „karštąjį“ hečbeką, pateikdamas atsaką „VW Golf GTI“. Tai „i30 N“! Modelis turės dvi versijas, varomas 2,0 litro varikliu su turbokompresoriumi ir sujungtu su 6 laipsnių mechanine greičių dėže.

Bazinis modelis turės 250 AG, o versija su „Performance Package“ išspaus net 275 AG ir 353 Nm galią. Tai leis šiems modeliams nuo 0 iki 100 km/h greitį pasiekti atitinkamai per 6,4 sek. ir 6,2 sek.

Hyundai i30 Wagon

„i30 N“ gavo ir naują adaptyvinę važiuoklę, taigi vairuotojas galės rinktis tarp penkių važiavimo režimų: Eco, Normal, „Sport, N ir N Custom.

„Performance Package“ versija bus apauta 19 colių ratlankiais, apautais „Pirelli P-Zero“ padangomis. Ši versija turės didesnius stabdžių diskus su raudonais suportais, elektrinį riboto praslydimo diferencialą bei kintamą išmetimo vožtuvų sistemą.

Hyundai i30 N

Abu modeliai gaus elektroninį garso generatorių, kuris, pasak gamintojo, sukurs šiek tiek papildomos akustinės dramos.

Išorės dizainas

i30 N padidintose arkose telpa 18 ir 19 colių ratai su N logotipu. Lyginant su standartine i30 versija, modelis yra 4 mm žemesnis su 18 colių ratais ir 8 mm žemesnis su 19 colių ratais. N logotipą taip pat galima rasti ant ryškiai raudonų stabdžių apkabų bei priekinių grotelių. Tai sustiprina modelio ištakas ir suteikia galingą išvaizdą.

Hyundai i30 N

Dėl priekyje esančių juodų apvadų aplink žibintus i30 N atrodo sportiškai ir agresyviai. Gale sportinio hečbeko išvaizdą sustiprina trikampis stabdžių žibintas, juodas blizgus aptakas ir dvigubas išmetimo vamzdis.

Oro įsiurbimo angos abejose automobilio pusėse vėsina stabdžius ir spaudžia jį prie žemės. Virš jų sumontuoti horizontalūs dieniniai LED žibintai. Už grotelių sumontuotos papildomos „užuolaidos“, kurios sumažina turbulenciją ir efektyviau vėsina variklį. Priekinis oro skirstytuvas ir galinis aptakas sukuria prispaudimo efektą ir tobulą aerodinaminį balansą.

Šio modelio kūrimą įkvėpė „Hyundai Motorsport“ padalinio dalyvavimas Pasaulio ralio čempionate (WRC) nuo 2014 metų.

Dėmesio centre - vairavimo malonumas

„i30 N" buvo sukurtas pagal tris „Fun to Drive“ filosofijos principus: šelmiškas posūkiuose, kasdieniškas sportinis automobilis ir skirtas lenktynių trasoms.

„i30 N" priverčia vairuotojo širdį plakti greičiau. Vietoje to, kad orientuotųsi į skaičius, „Hyundai Motor“ susitelkė į emocinę vairavimo prasmę ir malonumą matuoja ne variklio sūkiais per minutę, bet širdies dūžiais per minutę. Vairuotojui nuspaudus akseleratorių ir perjungus žemesnę pavarą, variklio sūkiai automatiškai pakyla ir užtikrina sklandų pavaros perjungimą. Tuo tarpu laikinai padidinta variklio galia suteikia 8 proc. didesnį sukimo momentą ir 6-7 proc. greitesnį įsibėgėjimą. Jausmą sustiprina variklio gausmas, sklindantis per dvigubą išmetimo vamzdį, kuriame sumontuota kintama išmetimo vožtuvų sistema. Naujame i30 N prietaisų skydelyje ir 8 colių ekrane galima stebėti pagrindinius galios parametrus.

Hyundai i30 N

Automobilio išvaizdą įkvėpė sportiniai automobilių modeliai. Čia rasite firmines „Hyundai“ laiptuotas groteles, agresyvius priekinius ir galinius buferius ir naują galinį aptaką. Pagal klasikinį „forma atitinka funkciją“ principą, automobilio dizaino elementai gerina jo aerodinamiką ir aušinimą. Jo veikimas orientuotas į betarpišką vairuotojo ir automobilio santykį. i30 N kurtas vairuotojui, kad šis patirtų greitą reakciją, galios pusiausvyrą ir malonumą vairuoti.

Skirtas lenktynių trasoms

Kuriant šį automobilį didžiausias dėmesys buvo skirtas jo pritaikymui lenktynių trasoje ir ilgaamžiškumui. i30 N per bandymus Niurburgo žiede įveikė 10 000 kilometrų. Automobilis taip pat dukart dalyvavo nuožmiausiame išbandyme – ADAC 24 valandų lenktynėse tame pačiame Niurburgo žiede. Taigi, kai vairuotojas su savo i30 N važiuos į trasą, jis bus tikras, kad automobilis pasiruošęs viskam. Modelio stabdžius aušina specialios angos priekiniame buferyje. Elektra valdoma pakaba leidžia vairuotojui nustatyti automobilį pagal trasos specifiką. Kėbulo standumą užtikrina speciali konstrukcija už galinių sėdynių. Automobilyje sumontuota tvirta sankaba, kuri tarnaus ilgai, o preciziška šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė užtikrina greitą ir trumpą pavarų perjungimą.

Hyundai i30 N

Kategorijos: 
Automobiliai: